Direktlänk till inlägg 16 februari 2012

Sjuk

Av Caroline Holmer - 16 februari 2012 16:52

Åh, idag vaknade jag och kunde knappt andas för de var något konstigt med min hals.....
Så jag var hemma från skolan idag....Sen råkade jag skära mig på en kniv å massa skit haha. Väldigt lyckad dag haha. Men nu snackar jag med Sebastian Öst :D Hihi, han är bääääst! 
Öh, eller jag sitter på facebook också! Väntar på att mamma ska komma och hämta mig...! 
Ska plocka ihop en del saker bara....Och jag kommer inte blogga ett skit eller jo, lite mobilbloggning kanske...Haha :)
Imorgon vet jag inte om jag ska till skolan, antagligen inte..Och på lördag ska jag nog kolla på när Sebastian spelar, om han nu kan spela för han är förkyld haha. Han kanske ska sova med mig och Zelinn också om vi är friska! Men vi seeeees! Pusshej 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Presentation


Caroline Holmer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards